Okulista dziecięcy

Rehabilitacja narządu wzroku

Badanie wzroku u niemowląt od 3 miesiąca życia

Rejestracja

Zapraszamy Państwa do naszego gabinetu okulistycznego w następujących dniach i godzinach:

Terminy przyjęć:

Wizyty odbywają się od poniedziałku do soboty, wyłącznie po wcześniejszej rejestracji telefonicznej.

Rejestracja:

Rejestracja w Poniedziałki i Środy w godzinach od 9:00 do 16:00
Wtorki, Czwartki i Piątki w godzinach od 9:00 do 17:00

lub poprzez formularz kontaktowy

Telefon:

+48 536 409 509

Osoba rejestrująca wizytę poprzez formularz on-line lub poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny akceptuje postanowienia niniejszego Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych (imienia, nazwiska i numeru telefonu) celem zarezerwowania wizyty w Gabinecie Okulistycznym. Osoba rejestrująca wizytę wyraża zgodę na otrzymanie potwierdzenia rezerwacji wizyty w postaci wiadomości e-mail oraz na ewentualny kontakt telefoniczny pracownika celem umówienia terminu wizyty.

Podstawa prawna
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dz.U. UE.L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r. stosuje się od dnia 25 maja 2018 r.

Terapia widzenia

Dowiedz się czym jest terapia widzenia ››

Objawy i symptomy wskazujące na dysfunkcję narządu wzroku

Jak rozpoznać?

Dowiedz się jakie są objawy i symptomy ››

Kto może skorzystać z terapii widzenia?

Dla kogo?

Kto może skorzystać z terapii widzenia ››