Okulista dziecięcy

Nasi lekarze:

Dr Damian Nowak Okulista Tarnowskie Góry

Dr Damian Nowak

Jest absolwentem Wydziału Lekarskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, zawodowo związany z Oddziałem Okulistycznym Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego w Tarnowskich Górach.

Jego główne zainteresowania zawodowe koncentrują się na diagnostyce i terapii chorób siatkówki, ze szczególnym naciskiem na leczenie zwyrodnienia plamki żółtej (AMD) przy użyciu iniekcji anty-VEGF. Specjalizuje się również w przeprowadzaniu zabiegów laserowych, takich jak usuwanie zaćmy wtórnej i laseroterapii siatkówki. Zajmuje się również plastyką powiek, łącząc umiejętności chirurgiczne z estetyką.

W 2023 roku zdał europejski egzamin specjalizacyjny (FEBO), co potwierdza jego międzynarodowe kwalifikacje. Jest również pracownikiem naukowym Śląskiego Uniwersytetu Medycznego, gdzie łączy działalność kliniczną z akademicką, przekazując swoją wiedzę przyszłym pokoleniom lekarzy.

Jest także aktywnym uczestnikiem krajowych i międzynarodowych szkoleń oraz sympozjów okulistycznych, co pozwala mu nieustannie rozwijać się i aktualizować swoją wiedzę w szybko postępującej dziedzinie okulistyki.

dr Nowak podchodzi do każdego pacjenta z głęboką empatią, łącząc najnowsze osiągnięcia medycyny z indywidualnymi potrzebami i oczekiwaniami pacjentów.

Ul. Piastowska 4/1
Tarnowskie Góry

Rejestracja pod numerem 536-409-509
Bez kolejek, bez skierowania.

Terapia widzenia

Dowiedz się czym jest terapia widzenia ››

Objawy i symptomy wskazujące na dysfunkcję narządu wzroku

Jak rozpoznać?

Dowiedz się jakie są objawy i symptomy ››

Kto może skorzystać z terapii widzenia?

Dla kogo?

Kto może skorzystać z terapii widzenia ››